اخبار روزاقتصاد

استارت‌آپ RWA، Zoth، 4 میلیون دلار برای راه‌اندازی اسکناس مایع توکن‌شده جمع‌آوری می‌کند

استارت‌آپ RWA، Zoth، 4 میلیون دلار برای راه‌اندازی اسکناس مایع توکن‌شده جمع‌آوری می‌کند

استارت‌آپ دارایی‌های دنیای واقعی Zoth در یک دور استراتژیک 4 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است تا یادداشت مایع رمزگذاری شده خود را راه‌اندازی کند، دارایی‌هایی مانند اسناد خزانه‌داری ایالات متحده و اوراق قرضه شرکتی.

Zoth، یک مالی غیرمتمرکز راه اندازی دارایی های دنیای واقعی، ایمن شده است دور استراتژیک 4 میلیون دلاری برای پیشبرد تلاش‌های خود در راه‌اندازی نسخه‌های دیجیتال ابزارهای سنتی با درآمد ثابت در blockchain.

در یک بیانیه مطبوعاتی در 5 اوت که با crypto.news به اشتراک گذاشته شد، سنگاپور-استارت‌آپ مقر اعلام کرد که این بودجه توسط Taisu Ventures، G20، Fat Cat Ventures، GemHead Capital، و Foundership Ventures حمایت می‌شود.

پریتام دوتا، مدیرعامل Zoth در مورد این بودجه اظهار نظر کرد و اظهار داشت که تیم در تلاش است تا با استفاده از RWA های مجاز زنجیره ای و محصولات با بازده ثابت بدون مجوز، یک راه حل لایه بازدهی یک مرحله ای برای بازدهی پایدار بسازد. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که تاکنون، این استارت‌آپ 13 میلیون دلار اعتبار خصوصی اختصاص داده است که بیش از 100 میلیون دلار منشا گرفته و 200 میلیون دلار در دست تولید است.

شرط های تجاری رمزنگاری در RWA

زوث که در سال 2023 توسط پریتام دوتا و کوشیک بهارگاو تأسیس شد، قصد دارد به یک لایه بازده ارزهای دیجیتالی زنجیره ای تبدیل شود و به سرمایه گذاران نهادی و معتبر دسترسی آسان به زنجیره محصولات با بازده ثابت و ایمن و پایدار ارائه دهد.

علاوه بر آخرین بودجه، استارت‌آپ پیش از این نیز 2.5 میلیون دلار جمع‌آوری کرد در یک دور اولیه که توسط Blockchain Founders Fund در کنار حامیان دیگر مانند Borderless Capital، Mindfulness Capital، YAP Capital، Singularity DAO و Wormhole رهبری می شود. در ماه ژوئن، شتاب دهنده XRPL ریپل، Zoth را در فهرست 18 استارت آپ خود قرار داد تا به آنها کمک کند پروژه های خود را در XRP Ledger مقیاس کنند.

فراتر از ریپل، زوت همچنین با شرکای دیگری مانند Chainlink، Celo، XDC، و Funfair Ventures همکاری کرده است تا نقدینگی را در بخش مالی سنتی و defi ایجاد کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا